XORNADA XXIX: #QUEDANACASA

BO DÍA FAMILIAS!!

AÍ VAN AS NOSAS PROPOSTAS PARA O DÍA DE HOXE, 
RECORDADE QUE NON É PRECISO FACELO TODO, O QUE POIDADES EN CADA MOMENTO.

COMEZAMOS A NOSA XORNADA COAS RUTINAS E O CALENDARIO COMA SEMPRE



COMEZAMOS UN NOVO MES, O MES DE MAIO, MES DAS FLORES E DAS LETRAS. ESTE MES ESTARÁ ADICADO A RICARDO CARBALLO CALERO. TAMÉN FALAREMOS DE ROSALÍA, A QUE ESTUDOU PROFUNDAMENTE.
HOXE É DÍA 7, REPASAMOS E TACHAMOS OS DÍAS ANTERIORES. FALAMOS DO NOVO MES NO QUE ENTRAMOS, O MES DE MAIO. 
COMEZAMOS A COLOREAR OS DÍAS DA SEMANA QUE VAIAN PASANDO:
XOVES
CONTINUAMOS CO NOSO REXISTRO DO TEMPO
ESTE MES PODEMOS MIRAR O TEMPO NA APP QUE TEÑAMOS NO MÓVIL OU EN METEOGALICIA QUE AS VECES USAMOS NO COLE.
RECORDADE TAMÉN POÑER O NOME DO MES NO QUE ESTAMOS

SEGUIMOS ESTA SEMANA COA CANCIÓN DOS MESES DO ANO E RECORDAMOS O MES QUE INICIAMOS

POR ÚLTIMO ESTES DÍAS ESTAMOS A TRABALLAR SOBRE A FIGURA DE RICARDO CARBALLO CALERO, AO CAL SE ADICAN ESTE ANO AS LETRAS GALEGAS, E ADEMÁIS É O PROTAGONISTA DO NOSO CALENDARIO.
PARA ESTES DÍAS PROPOÑÉMOSVOS FACER UNHA PESCUDA SOBRE ÉL, QUEN ERA, A QUE SE ADICOU... E FACER UNHA BREVE BIOGRAFÍA
POR EXEMPLO:
ESTE É... (E A SÚA FOTO OU DEBUXO)
NACEU EN...
ERA...
PODEDES FACELO NUN FOLIO, CARTOLINA... E MANDAR UNHA FOTO OU FACER UN PEQUENO VIDEO CON TODA A INFORMACIÓN


CONTO 
"ESTA FRUTA ES MÍA"

ACTIVIDADES PROPOSTAS
  1. FALAMOS DO CONTO, QUÉ PASOU, QUE QUERÍAN CONSEGUIR, CANTOS ELEFANTES HABÍA, QUE APRENDERON...
  2. IMPRIME ESTA IMAXE SE PODES OU DEBUXA OS 5 ELEFANTES (TENDO EN CONTA OS TAMAÑOS)

  3. RECORTA OU PICA OS ELEFANTES (COA AXUDA DUN ADULTO). PEGA NOUTRO FOLIO ORDENANDO OS ELEFANTES DE MENOR A MAIOR E COLOREA. 
  4. NUMERA OS ELEFANTES DO 1 O 5 (PODES ESCRIBILOS OU UTILIZAR OS DO MODELO, NESTE CASO REPASAMOS POR RIBA PARA PRACTICAR O TRAZO)
  5. SE PODES PON O TÍTULO DO CONTO OU PARTE. NON OLVIDES POÑER O TEU NOME.
MÚSICA
TAMBORES! OS TAMBORES PARA OS INDIOS, ADEMÁIS DE MÚSICA, ERAN UN MEDIO DE COMUNICACIÓN. PARA PODER FALAR CON INDIOS DOUTROS LUGARES FACÍAN SOAR OS SEUS TAMBORES E ASÍ LOGRABAN ENVIARSE MENSAXES, ADEMÁIS TAMÉN O FACÍAN CO HUMO DAS FOGUEIRAS.
NÓS, DESDE FAI MOITOS ANOS, UTILIZAMOS O TELÉFONO PARA COMUNICARNOS. A NOSA PROPOSTA É FACER UN TELÉFONO MOI ESPECIAL PARA QUE XOGUEDES NA CASA E DESCUBRIR COMO SE TRASLADA O SONIDO DA NOSA VOZ!

E HOXE INVITAMOS A KATRINA E MONKEY A CLASE DE MÚSICA.
NA SÚA VISITA AOS INDIOS MONKEY COÑECEU A 10 NENOS E 10 NENAS INDIAS!
LLE AXUDAS A CONTAR CANTANDO?


LECTOESCRITURA
SEGUIMOS A TRABALLAR COAS INICIAIS DOS NOSOS NOMES E PALABRAS SIGNIFICATIVAS. 
PARA ISO PROPOÑEMOS ESTE SINXELO XOGO QUE CADA UN PODERÁ ADAPTAR AO SEU XEITO. CONSISTE EN POÑER FOTOS (OU DEBUXOS) DE PERSOAS SIGNIFICATIVAS PARA NÓS (FAMILIA, AMIGOS, NOMES DO PROXECTO...) E UNHA PINZA COA SÚA INICIAL. XOGAREMOS A COLOCAR CADA INICIAL NA FOTO CORRESPONDENTE. PODEMOS COMPLICALO POÑENDO MÁIS LETRAS DAS NECESARIAS OU INCLUSO TODO O ABECEDARIO, METELAS NUNHA CAIXA E SEN MIRAR SACAR, ADIVIÑAR O SEU SON E COLOCAR XUNTO A FOTO.

TALLER LINGUAXE ORAL
"BÓTALLE A LINGUA AO VIRUS III"


PROXECTO
A SEMANA PASADA COÑECIMOS A SISIKA E TIWA E A SÚA CANCIÓN INDIA ANI KUNI, E NOS PROPOÑÍAN UN RETO!! ESCOLLER O NOSO NOME INDIO, SACAR UNHA FOTO OU VIDEO E MANDALO AO CORREO DA AULA.
DESPOIS COÑECIAMOS A YAMKAYEPASALALI E UMITAKODATADIWAKANDA, YANA E DAKOTA
AS PROFES DE BARRIONOVO TAMÉN SE SUMAN A ESTE RETO... 
QUERES COÑECER A HIMOVI?


E TÍ SUMASTE AO RETO???
ANÍMATE!!!

SACA UNHA FOTO OU VIDEO VESTID@ DE INDI@ (CO QUE ATOPES POR CASA)
CO TEU NOME INDIO
PINCHA AQUÍ SE PRECISAS IDEAS DE NOMES INDIOS

GRAZAS POR SEGUIR AÍ, E POR PARTICIPAR!!
 XA QUEDA MENOS!!!

E RECORDA QUE PODES ENVIAR OS TEUS TRABALLOS O CORREO DA AULA
aularosabn@gmail.com

Comentarios

Entradas populares de este blog

OBRADOIRO DE VESTIMENTA PREHISTÓRICA