XORNADA VII: #QUEDANACASA

RUTINAS
BO DÍA FAMILIAS!!!!

COMEZAMOS O DÍA FACENDO AS RUTINAS COMA TÓDOLOS DÍAS. SEGUIMOS CO CALENDARIO DE MARZO, HOMENAXEADO: JORGE PETEIRO (PINTOR).


HOXE É 26 DE MARZO DE 2020.
TENTAMOS REPASAR O NÚMERO DO DÍA DE HOXE (26) CUN ROTULADOR E IR TACHANDO OS QUE PASARON XA. RECORDAMOS TAMÉN O DÍA DA SEMANA DE HOXE E PODEMOS CANTAR A CANCIÓN DOS DÍAS DA SEMANA
SEGUIMOS TAMÉN CO REXISTRO DO TEMPO COMA VIMOS O LUNS.
OUTRA DAS COUSAS QUE TAMÉN TRABALLAMOS TÓDOLOS DÍAS NAS RUTINAS SON OS NOSOS NÚMEROS DE LISTA. 
HOXE PODEMOS XOGAR A ADIVIÑAR E RECORDAR OS NÚMEROS DOS COMPAÑEIROS. PODEMOS ESCRIBIR OS NÚMEROS DE TODOS (15) EN TAPÓNS (COMA TEMOS NA CLASE), METEMOS NUNHA CAIXIÑA E SEN MIRAR SACAMOS UN NÚMERO E PREGUNTAMOS "QUEN TEN ESTE NÚMERO NA CLASE?", "QUÉ NÚMERO É?"
 

CONTO

ACTIVIDADES QUE PODEMOS FACER A PARTIR DO CONTO:

  1. FALAR DO CONTO: CANTOS RATOS APARECEN NO CONTO?, ONDE VIVE CADA UN?, A ONDE VIAXARON?...
  2. DEBUXAMOS OS DOUS RATOS, POÑEMOS O NÚMERO 2 
  3. POR ÚLTIMO ESCRIBIMOS "RATO" (PORQUE LETRA COMEZA RATO? "RRR" INSISTIMOS NO SON E PODEMOS XOGAR A PENSAR OUTRAS PALABRAS QUE COMECEN IGUAL)
  4. POÑEMOS O NOSO NOME POR DETRÁS
MÚSICA
NA SESIÓN DE MÚSICA DA SEMANA PASADA PROPUXEMOS TRABALLAR UN RITMO MOI SINXELO UTILIZANDO UTENSILIOS CASEROS, NESTE CASO DÚAS CULLERES! CLAVE DE SOL E CLAVE DE FA, PROPOÑÍAN UNHA DANZA POPULAR BALCÁNICA DUNHA DAS SÚAS VIAXES. LEMBRADE QUE O INTERESANTE É CONSEGUIR IR AO MESMO TEMPO!


AGORA VOS PROPOÑEMOS QUE VOS ANIMEDES A FACER A VOSA PROPIA ORQUESTA NA CASA

1. Tambor: lata + globo



2. Rolo de papel de cociña+ palillos (tornillos, puntas, alfileres)+ lentellas



MATE

UNHA PROPOSTA PARA TRABALLAR COA RECTA NUMÉRICA NA CASA. ELABORAR CON CINTA DE CARROCERO OU CELO DE CORES NO PASILLO DA CASA, APROVEITANDO AS BALDOSAS DALGÚN ESPAZO ABERTO, ETC.. A RECTA NUMÉRICA CONSTRUIRASE DESDE O 1 ATA O 10 E CON ELA PODEREMOS TRABALLAR DIVERSOS ASPECTOS DA NUMERACIÓN.
-APRENDIZAXE DA ORDE NÚMERICA (COMO SE APRENDESEMOS UNHA CANCIÓN)

-RECOÑECEMENTO DAS GRAFÍAS NUMÉRICAS, PODÉMOSLLE DICIR EN QUE NÚMERO SE TEÑEN QUE COLOCAR E CHEGAR DANDO SALTOS ATA EL, MENTRES "CANTA" TODOS POLOS QUE TEN QUE PASAR, OU IR DIRECTAMENTE SE XA O COÑECE.

-MOVEMENTO POLA RECTA NÚMERICA (SE ESTOU NO 1, E ME MOVO DÚAS CASILLAS, ONDE ESTOU?) VIVENCIANDOO CO CORPO. PODEMOS AXUDARNOS CUN DADO. DE XEITO ASCENDENTE OU DESCENDENTE.

-REPRESENTAR A CANTIDADE QUE REPRESENTA O NÚMERO CON XOGUETES, PEZAS DE CONSTRUCCIÓN, PINTURAS...

ADEMAIS SE A ELABORADES CON MATERIAL QUE SE PODA PINTAR, PODEN REPASAR A GRAFÍA E ASÍ PRACTICAR O TRAZO.

TALLER DE LINGUAXE ORAL
ACTIVIDADE DESEÑADA PARA A ATENCIÓN E DISCRIMINACIÓN AUDITIVA

E RECORDADE PARTICIPAR CO VOSO VÍDEO NO "WE WILL ROCK HOME" ENVIANDO OS VOSOS O CORREO DA AULA  aularosabn@gmail.com


1. BUSCA ALGO QUE TEÑAS NA CASA PARA FACER O NOSO RITMO.
2. GRABADE UNS SEGUNDOS.
3. ENVÍAO O CORREO

ANIMÁDEVOS!! ESPERAMOS MOITOS MÁIS, AÍNDA ESTADES A TEMPO!!
AQUÍ TEDES UN ADIANTO!!

E NON OLVIDES CUBRIR A ENQUISA PARA O PROXECTO.

GRAZAS POR SEGUIRNOS!





Comentarios

Entradas populares de este blog

OBRADOIRO DE VESTIMENTA PREHISTÓRICA